sobota, 23 lutego 2013

Weekend .....

Weekend jak to weekend ........ niby odpoczynek, ale nie dla każdego :(
Nie myśląc o trudach jakie czasem są w weekend chcę się podzielić prezentem jaki dostała ode mnie Natalka :)
Wśród naszych znajomych, a konkretnie przyjaciół urodziła się pierwsza córeczka :):):):)
Niewiele się zastanawiając zaczęłam myśleć nad czymś oryginalnym i niepowtarzalnym.......... nieee nieee to nie będzie znów królik :P:P ani też sowa ;)
Pomyślałam bardziej o czymś na przywitanie Nowego Członka Rodziny :) i o czymś co może pozostać pamiątką na długie lata.
 Zamówiłam potrzebne materiały i zabrałam się do dzieła :)


 Tak prezentuje się przed powrotem Malutkiej Natalki ze szpitala :)



Myślę, że jest to fajny prezent ;)

 Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i publikacja bez zgody autora zabronione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz