piątek, 10 maja 2013

Witajcie Kochani :)

Przedstawiamy Wam nowego przyjaciela !!!

Pan Żółta Podusia

Muszę przyznać się, że bardzo długo to trwało zanim dołączył do grona Zwierzaczków.
Zawsze było coś "innego"
A to króliczki narzekały na pogodę i trzeba było im urozmaicić czas, 
a to Megi chodziła w koło i chciała się bawić, 
albo ktoś przyszedł w odwiedziny i nie mógł się nadziwić kochanymi Zwierzaczkami :) 
oczywiście nie pomijając Megusi :P 

Pan Żółta Podusia jak na razie zostanie z nami, ale nigdy nic nie wiadomo, 
czasami z dnia na dzień może znaleźć nowy dom :) 
poznać nowych przyjaciół :)





 Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i publikacja bez zgody autora zabronione.

6 komentarzy:

  1. Przejrzałam Twojego bloga :) Świetne prace tworzysz...ja też się bawię filcem chociaż w trochę innym wydaniu :) Szkoda, że nie masz gadżetu "obserwatorzy"...dodałabym sobie Twojego bloga do listy obserwowanych...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie,

    robi Pani świetne rzeczy, czy mogę prosić o kontakt na adres j.kowalska@dobre.pl? Reprezentuję serwis dobre.pl i chcielibyśmy zaproponować Pani współpracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna poduszka i prześliczna modelka z Megi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne :) Mój synek uwielbia wszystko co sówkowe i ja też ..Zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i dokładnie zrobione. Uwielbiamy takie dopracowane rękodzieło:-)
    Czekamy na nowe dzieła.
    http://fabrykamalychform.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Długo nas nie było lecz wracamy do życia :)

      Usuń